Adversity Often Leads To Prosperity

Adversity Often Leads To Prosperity

سازمان غذا وداروی آمریکا FDA از خطر عفونت در اثرتزریق داروی آواستین خبر داد

FDA  اعلام کرد که تزریق آواستین یا همان bevacizumab ، موجب یکسری از عفونتهای جدی چشم در حوالی میامی-فلوریدا ، شده است .

مرکز درمانی فلوریدا (DOH)   به FDA  اعلام کرد که تعدادی باکتری استرپتوکوک ، که موجب عفونت و التهاب در لایه های داخلی چشم  بیماران در سه کلینیک ، که داروی آواستین تزریق میشده ، دیده شده است.
محققین پی بردند که این  داروهای  تزریق شده نابارور ، از یک کارخانه داروسازی واقع در فلوریدا تهیه شده اند. این کارخانه ، آواستین رااز مایع تزریق شدنی نابارور ، در سرنگهایی با ظرفیت 100 mg/4 Ml ، تهیه کرده است. سپس این کارخانه  ، داروهای بسته بندی شده  را به چندین کلنیک چشمی برای استفاده در درمان بیماران ، ارسال کرده است.
تا کنون FDA  حداقل 12 بیمار را در حداقل 3 کلینیک ، شناسایی کرده که عفونت چشمی پیدا کرده اند.این در حالی است که همه این بیماران با کاهش دید ، در اثر تزریق آواستین مواجه شده اند وبرخی دیگر از آنها ، کل دیدباقیمانده خود را به دلیل التهاب لایه داخلی چشم ،  از دست داده اند.
مرکز درمانی فلوریدا هنوز به تحقیقات خود برای پی بردن به علت این عفونت ادامه می دهد . هر چند هنوز تحقیقات کامل نشده ، ولی توانسته اند رابطه ای بین آلودگی بسته های آواستین و آن کارخانه داروسازی پیدا کنند.
مرکز بهداشت وتحقیقات می بایست مراقب بسته بندی داروهایی که بدون در نظر گرفتن تکنیکهای مناسب ضدعفونی کننده ، تولید می شوند ، باشد.زیرا خطر نابارور کردن محصولات را به دنبال دارد.و در نتیجه ممکن است بیماران در خطر عفونت میکروبی قرار گیرند. مرکز بهداشت و تحقیقات می بایست مطمئن شود که داروها از مواد قابل اطمینان و تحت روش مناسب تولید شده باشند.
تزریق داروی آواستین ، روش درمانی تأیید شده ای برای بسیاری از گونه های سرطان است و همچنین برخی از پزشکان این دارو را برای درمان دژنراسیون ماکولار خیس WET AMD  نیز تجویز می کنند.
این دارو هنوز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید نشده است،  زیرا FDA  هنوز از ایمنی و اثرات جانبی این دارو مطمئن نیست.

 

 

منبع :

www.iranrp.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کورش کریمی ׀ تاریخ: شنبه 26 شهريور 1390برچسب:آرپی,درمان آرپی,درمان آر-پی,عفونت چشمی,عفونت چشمی در اثر تزریق داروی آواستین,درباره ی آرپی,آر-پی,رتینیت پیگمنتوزا,رتینیتیس پیگمنتوزا,retinitis pigmentosa,rp,retinitis pigmentosa, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ من خوش آمدید. من کورش هستم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و همه چی روبراه باشه...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , goodnight.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM